ویژگی ها و قابلیت های ماشین لباسشویی بوش در سری های 2 و 4

Published on 1 February 2022 at 16:27

ماشین لباسشویی بوش

یکی از ویژگی هایی که در محصولات مختلف شرکت بوش وجود دارد، تنوع محصولی است که از لحاظ مدل، کارکرد و قیمت در دسته بندی های متنوع آن وجود دارد که یکی از این دسته بندی های محبوب و پرطرفدار در بین کاربران و علاقه مندان این برند، انواع ماشین لباسشویی بوش در سری و مدل های متنوع است.

کسانی که قصد خرید یکی از مدل های ماشین لباسشویی بوش را دارند باید در ابتدا نیاز و شرایط استفاده ای که از ماشین لباسشویی دارند را مشخص کنند و دقیقا بدانند که میزان مصرف آنها چقدر است؟ یا در روز و در هفته چند بار قصد استفاده از ماشین را دارند؟ آیا برنامه های شستشوی پیشرفته برایشان الزامی است یا با برنامه های معمولی شستشو می توانند نیاز مصرف خود به ماشین را برطرف کنند و بسیاری از موارد دیگر که می توانند در انتخاب مدل ماشین لباسشویی به کاربران کمک کنند.

شرکت تولیدی بوش با در نظر گرفتن شرایط مختلف خانواده ها هم از لحاظ اقتصادی و هم تعداد برنامه های شستشو که کاربرد آنها برای افراد مختلف متفاوت است اقدام به طراحی و ساخت چند سری لباسشویی کرده است که در این مقاله می خواهیم در مورد ویژگی های کلی مدل های موجود در سری های 2 و 4 بپردازیم.

 

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش سری 2

 

ماشین لباسشویی بوش

انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش (اینجا کلیک کنید) که در سری 2 قرار دارند از لحاظ تکنولوژی در پایین ترین سطح نسبت به سایر مدل های موجود در سری های دیگر می باشند ولی از لحاظ درجه کیفیتی کاملا مناسب و مانند سایر تولیدات این شرکت در بالاترین سطح کیفیت ساخته و در بازار عرضه می شوند.

شرکت بوش با در نظر گرفتن شرایط خانواده های مختلف اقدام به طراحی ماشین های لباسشویی کرده است که از لحاظ اقتصادی دارای قیمت پایین تری هستند و همه آنها در دسته بندی سری 2 برای انتخاب کاربران قرار داده شده است.

مدل های ماشین لباسشویی بوش در سری 2 دارای ظرفیت 6 کیلوگرمی هستند و یک انتخاب بسیار خوب برای خانواده های کم جمعیت می باشند.

تعداد برنامه های شستشو در مدل های این سری نسبت به سایر نمونه های کم تر است ولی تمام نیازهای کاربر را برای شستشوی انواع الیاف پارچه برطرف می کند.

قیمت پایین مدل های ماشین لباسشویی بوش که در سری 2 طراحی و ساخته می شوند یک دلیل دیگر هم دارد و آن مونتاژ این محصول در نمایندگی اصلی شرکت بوش در کشور ترکیه است که با توجه به هزینه های پایین دستمزد کارگر در این کشور نسبت به آلمان، قیمت تمام شده محصول هم ارزان تر از مدل های بالای شرکت می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد مدل های ماشین لباسشویی بوش در این سری، سطح مصرف انرژی پایین آن است که برچسب A+++ روی همه مدل ها دریافت شده و این امر در کنار قیمت اقتصادی محصول یک مزیت بالا برای خریداران به شمار می آید.

رنگ هایی که در ساخت مدل های متنوع ماشین لباسشویی بوش در سری 2 به کار رفته، سفید و نقره ای است تا کاربران با سلیقه های مختلف بتوانند رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

طراحی ساده و به روز مدل های سری 2 هم باعث می شود تا بتوان انواع طرح های محصول را در دکوراسیون های مختلف آشپزخانه استفاده کرد.

 

ویژگی های ماشین لباسشویی بوش در سری 4

 

ماشین لباسشویی بوش

انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش که در سری 4 قرار می گیرند از لحاظ ظاهری تفاوت بالایی با نمونه های سری 2 ندارند ولی بعضی از قابلیت ها و ویژگی های بیشتر به محصولات اضافه شده که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها می پردازیم.

ظرفیت دیگ مدل های متنوع ماشین لباسشویی این سری 7 کیلوگرم می باشد که برای استفاده خانواده های کم جمعیت و حتی متوسط انتخاب بسیار مناسبی می باشد.

مونتاژ مدل های ماشین لباسشویی سری 4 هم مانند مدل های سری 2 در کشور ترکیه انجام می شود و همین امر در قیمت مناسب و به صرفه محصول تاثیر بالایی دارد ولی قابلیت هایی مثل استفاده از موتور eco silence drive به عنوان جدیدترین موتورهای شرکت تولیدی بوش به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدل های این سری به شمار می آید.

به کار بردن موتور eco silence drive در ساختار انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش سری 4 باعث شده تا مصرف انرژی در آن به کمترین میزان لازم برسد و برچسب A+++ دریافت کنند و در ضمن موتور دارای مقاومت و کارکرد بالا بوده و با حداقل میزان لرزش و صدا برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی هایی که شرکت بوش در مدل های تولیدی خود در سری 4 به کار برده، استفاده از تکنولوژی Active water  است که باعث صرفه جویی در میزان مصرف آب می شود.
طراحی پنل کارکرد در این سری به صورت مکانیکی و ساده است که تاثیر مستقیم در قیمت نهایی محصول و به صرفه بودن آن دارد.

رنگ هایی که در مدل های متنوع ماشین لباسشویی بوش سری 4 به کار رفته سفید و استیل با بدنه ضد لک می باشند که کاربران می توانند متناسب با شرایط و رنگ های دیزاین خود در آشپزخانه، رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنند.

یکی از تفاوت هایی که در هر کدام از مدل های ماشین لباسشویی بوش در سری های مختلف این شرکت وجود دارد، کدهای متفاوت محصول می باشد که معمولا حروف انگلیسی که این کدها با آن شروع می شوند فرق می کنند و در مدل های سری 4 هم همه مدل های این سری با حروف انگلیسی WAK شروع می شوند که هنگام خرید، کاربران می توانند برای شناسایی دقیق سری و مدل از آن استفاده کنند.

سایت مدرن لایف به عنوان یکی از نمایندگی های اصلی و معتبر در عرضه انواع مدل های ماشین لباسشویی بوش در سری های مختلف از جمله 2 و 4 می باشد که می توانید مشخصات کامل هر کدام از مدل های واقع در این سری ها و کد محصول را در سایت مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید محصول متناسب با شرایط خود تصمیم بگیرید.

 

 

 

 

Add comment

Comments

There are no comments yet.